Work-life balance - koncepcja zarządzania czasem, stawiająca za cel odnalezienie równowagi pomiędzy "pracą" (kariera i ambicja) a życiem prywatnym (zdrowie, rozrywka, rodzina, duchowość). Idea work-life balance powstała na przełomie lat 70.
i 80.
Jest odpowiedzią na pojawiające się problemy społeczne, takie jak pracoholizm czy wypalenie zawodowe.
Ideałem jest stan, w którym wszystkie działania są zgodne z naszymi podstawowymi wartościami i służą naszej wizji i celom. Zgodnie z ideą WLB, pracodawca powinien doceniać swojego pracownika i dbać o jego dobre samopoczucie i zadowolenie z pracy.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Work-life_balanceTrzeba zauważyć, że jest to dość pracochłonne, szczególnie w przypadku przychodzenia sporej ilości listów i wiadomości elektronicznych.
Często wirtualne biura oferują także wsparcie w zakresie księgowości czy obsługa numerów telefonicznych. Coraz częściej możemy spotkać się także z możliwościami wynajmu przestrzeni biurowej w celu zorganizowania spotkania biznesowego itd.Trzeba przyznać, że dla wielu osób jest to dość skomplikowane, jednak po skontaktowaniu się z firmą oferującą wirtualne biura szybko można rozwiać wątpliwości.
Podstawowy i zarazem najtańszy wariant oferuje nam uzyskanie dostępu do adresu firmowego i obsługę korespondencji.Droższe pakiety z kolei obejmują dodatkowo również na przykład wynajem na określoną liczbę dni w miesiącu rzeczywiste biuro, które może być przydatne na przykład do organizacji spotkań. .